بیسکولنز

بیسکولنز

دنیای حدیث ملکی - دنیای انیمیشنی از اعداد خیال انگیز
بیسکولنز

بیسکولنز

دنیای حدیث ملکی - دنیای انیمیشنی از اعداد خیال انگیز

عکاسی تبلیغاتی انیمیشنی

سلام بیسکولنزی ها، حالتان چه طوره؟

امروز  می خواهم برایتان در مورد عکس معلق در فضا  بگویم. منظور حس و حال آلیس در سرزمین عجایب است و یا اگر دید علمی داشته باشید حس و حال بودن در فضاپیما یا اصلا کوچک شدن کره ی زمین و کم شدن جاذبه و به پرواز درآمدن میز مهمانی آنه شرلی.حرکت و پویایی یکی از عناصری است که به می تواند به عکس شما از اشیاء بیجان، جان بدهد و آن  پویانما و انیمیشنی کند.

 

 

یکی از مواردی که می توانید برای این کار استفاده کنید و من در این عکس استفاده کرده ام، بازی با جاذبه است. همان طور که در عکس پشت صحنه می بیند برای اینکار اشیا را آویزان می کنیم و بعد در نهایت عکس را می چرخانیم. جهت وارونه ی خاطر مرحله ی بعدی که پاشیدن مایعات است انتخاب شده. 

نکته ی مهم این هست که تنظیمات عکس شما باید در تمام مراحل کار یکسان باشد ای-اس-ا ، نور دهی، وایت بالانس هیچکدام را روی اتوماتیک قرار ندهید همه را دستی و ثابت نگه داریدچرا که به تلفیق چندین عکس نیاز دارید. 


مرحله ی بعد پاشیدن مایعات است، انتخاب مایع باید بر اساس رنگ پس زمینه و اینکه آیا فلاش و نور چگونه است انتخاب شود. من از شیر واقعی استفاده کردم اما دوست دارم دفعه ی بعد از مایعی با چگالی بیشتر استفاده کنم، شیری غلیظ تر یا مخلوط با ژلاتین یا شاید چسب چوب ( پیشنهاد شما هم خواندنی است) 

اما مرحله ی بعد مرحله ی بازی و شلخته کاری و کیف کردن است، بپاشید و عکس بگیرید جهات مختلف و ترجیحا حرکتی ایجاد کنید تا مسیر یکنواخت و ثابتی نداشته باشد.  امیدوارم این مرحله به شما خوش بگذرد.


و گام بعد گام کامپوزیت و برهم نهی تمام عکس ها و تمام مسیرهای پاشش مایعات است. و بعد هم یک کش و قوس و لذت بردن از عکس.


ارادتمند

-بیسکولنز (حدیث ملکی)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.