بیسکولنز

بیسکولنز

دنیای حدیث ملکی - دنیای انیمیشنی از اعداد خیال انگیز
بیسکولنز

بیسکولنز

دنیای حدیث ملکی - دنیای انیمیشنی از اعداد خیال انگیز

معرفی نرم افزار آماتوری ویدئو سازی برای کسب و کارهای کوچک

سلام همراهان خوبم در بیسکولنز، 

من حدیث ملکی هستم، کارگردان فیلم انیمیشن، تصویرساز، و مصورساز با تم ترویج علم. 

این روز ها که کرونا خیلی ها را به دورکاری برده  و یا صاحبان کسب و کارهای کوچک بیشتر به سمت تبلیغ  محصولاتشان در اینستاگرام و سایت های فروش تمایل پیدا کرده اند، خیلی ها از من در مورد نرم افزارهایی که بتوانند به راحتی با آن کلیپ، ویدئو، تدوین و ... انجام دهند سوال می پرسند. 

امروز اینجا آمد تا از این زمینه راهنمایی کوچولویی داشته باشم. 

GOM Player Plus IconGOM Encoder IconGOM Mix IconGOM Cam Icon 

 

 

تولید با موبایل و خطرات آن

خوب طبیعتاً خیلی ها کامپیوتر ندارند، و به سمت موبایل می روند، اپلیکیشن های موبایل برای ادیت فیلم خیلی هستند کافی هست  در بازارچه ای که اپلیکیشن ها را از آن دانلود می کنید جستجو کنید، inshot پر کاربردترین آن ها در ایران هست. (اگر نیاز دارید تا  ویدئوی آموزش آن را برای یوتیوب و آپارات تولید کنم بهم در اینستاگرام یا ایمیل پیام بدهید ) 

 اما یک هشدار و خطر !!!!!!!!!!!!!!!!! به هیچ وجه بیش از اندازه از موبایل برای تولید محتوا استفاده نکنید، قبول دارم که با وجود گرانی کامپیوتر دسترسی  به آن سخت است اما اگر دورکارهستید و از شما خواسته دو ساعت یا بیشتر محتوا تولید کنید، حواستان به خطر بیماری هایی که از این کار حاصل می شود باشد. کار با موبایل  و صفحه ی کوچک آن دقت زیادی می خواهد، کم شدن شماره ی چشم، آسیب گردن و ... از عوارض آن هست.  ما که به شکل حرفه ای کار می کنیم هیچ وقت با موبایل تولید نمی کنید حتی وقتی که تیم تشکیل می دهم افراد متخصص تدوین به هیچ وجه از مانیتور لپ تاپ هم استفاده نمی کنند چرا که آن هم کوچک است. و همیشه  یک یا دو مانیتور بزرگ را به لپ تاپ یا سیستم متصل می کنند. 

این مساله جدی است ، تولید محتوا خیلی بیشتر از گشتن در شبکه های اجتماعی دقت می خواهد و به راحتی آسیب های بدنی ایجاد می کند، من سال 92 از رشته ی کارگردانی انیمیشن فارغ التحصیل شدم خودم یک بار مشکل گردن  و کمر را در حین تحصیل تجربه کردم و بالافاصله مراعات کردم  اما دوستانی هم بودند که بعد از فارغ التحصیلی به دلیل مشکل گردن مجبور به تغییر زمینه کار به فیلم نامه نویسی و یا به دلیل مشکل کمر ماه ها روی تخت خوابیدند و درمان های پرهزینه و سختی را طی کردند. 



معرفی مجموعه نرم افزارهای جی اُ ام Gom Player 

 اما بعد از این مقدمه ی نسبتا طولانی برویم سراغ معرفی نرم افزار و اپ برای تدوین ، این نرم افزار هم سبک است و هم امکانات خیلی خوبی دارد.

گافی است به آزمایشگاه مجموعه نرم افزارهای Gom در اینجا سری بزنید. 

GOM Encoder 2.0.1.9 Free Download - VideoHelp


همان طور که می بینید مجموعه ی مختلفی از نرم افزارها، اپلیکیشن های اندروید و اپلیکیشن های ios قابل دانلود و نصب هست

-ضبط صدا

-ضبط مانیتور ( برای گیمر ها، کنفرانس دهندگان اینترنتی، تولید کنندگان آموزش)

-تدوین فیلم ( با افکت های مختلف روی تصویر یا برای اتصال ویدئو ها) 

و  پخش کننده های ویدئو و صدا 


اگر از این نرم افزار استفاده کردید و با آن محتوایی برای کسب و کارتان تولید کردید، خیلی خوشحال می شود در پستتان من را با @bisculens صدا بزنید و حتما کار شما را خواهم دید و از انرژی شما تشویق خواهم شد بیشتر مطالبی بنویسم و پست کنم. 


و یادتان نرود که من را در سایر شبکه های اجتماعی مثل یوتیوب، آپارات، خبرنامه ی ایمیلی و گروه های فیسبوک و لینکدین دنبال کنید. تا از خبرها، فرصت های تخفیف و ... با خبر شوید. 

شاد و کنکجاو و خلاق باشید

حدیث ملکی (کارگردان فیلم انیمیشن، تصویرسازو مصورساز با تم ترویج علم  (اعداد و  الگوها)) 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.